sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Pykälämäen hevostila


Noniin ajattelin tehdä tälläisen pienen postauksen kun oon menossa kesäksi Pykikseen :)
Olen menossa kolmosleirille, yleisleirille kaverini kanssa.

Sovimme että menemme yhdessä ratsastusleirille kesällä 2012 sen jälkeen kun olin tullut päivölän leiriltä. Aloitimme katsomaan leirejä ja meillä oli hintasovittuna. Olin aikaisemmin katsellut pykiksen leirejä ja nyt innostuin niistä paljon. Ehdotin kaverilleni Rosalle pykistä ja mä rupesin etsimään kaikkea tietoa siitä. Luin netistä keskusteluja etsin kuvia blogeja joista kerrottaisiin mahdollisimman paljon paikasta ja kaikki videot katsoin tosi moneen kertaan ja pidin pykiksestä. Siispä seuraava vaihe oli saada taivuteltua meidän vanhemmat. Kaverini Rosa alkoi keräämään rahaa ja sai kun saikin kasaan kolmesataa euroa ja taivuteltua omat vanhempansa. Ruvettiin sopimaan kyydeistä ja muista jutuista että asia varmistuisi. Mun vanhemmat siis suostui mutta olisi halunnut että olisin mennyt srl-hyväksymään paikkaan. Olin lähettänyt Pykikseen sähköpostia ja sain hyvät vastaukset asiaan ja muutenkin sieltä vastattiin hyvin ja kerrottiin kaikkii kysymyksiini vastauksia vaikka jotkut kysymykseni olikin vähän turhanpuoleisia ;) Musta on kuitenkin hyvä kysellä kaikkea mikä mietityttää.
Pykälämäen hevostilahan on kaukana täältä meiltä ja ajomatka kestää. Saatiin kuitenkin sovittua asiat :) Joten lähetettiin varausmaksut tammikuun alussa ja iloisin mielin jäätiin odottelemaan leiriä. Olen yrittänyt näin myöhemmin nyt lähettää sähköpostia ja varmistaa pari juttua mutta ei vastausta ole tullut luultavasti olen pistänyt väärin jotain tai säpöä ei ole huomattu :) Mutta ei kai sen väliä... Odotan leiriltä paljon. Valittiin yleisleiri koska muihin ajankohtiin ei päästy tai mä oisin halunnut esteleirille ja tälleen mutta kaveri on virossa koko kesän eikä pääse ): Mutta yleisleirillä kuulemma otetaan niinkuin toiveitten mukaan joten luulen että yhtä paljon päästään hyppimään :) Plus odotan innolla hevosten uittamista ;)! Ja tandemilla ridausta ja vikellystä! Oikeasti koko leiristä tulee varmaan niin mahtava! ;) Sen takia teinkin tälläisen jos joku leiriläinen eksyisi lukemaan tätä niin pistäkää ihmeessä kommenttia! Tai jos jollain on kokemusta paikasta!

Enää pari kuukautta niin istutaan autossa matkalla tuonne! ;) En malta odottaa! Peukut pystyssä kuljen että tulee hyvät säät! Odotellessa kesää <3


KAIKKI KUVAT KOPIOITU PYKÄLÄMÄEN HEVOSTILAN SIVUILTA

18 kommenttia:

  1. oih pykis on niin ihana paikka<3 kimi, stella ja rene on parhaita<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en varmaankaa, mut ens vuon mahollisesti (;

      Poista
    2. Byyh ): Ois ollu kiva jos oisit tullu!:) taino tuskin ees oisit tullu samalle mut silti :D

      Poista
  2. mäkin meen leirille :D meinattii kans mennä tonne mut oli liian kaukana jne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kelle tää viesti niinku on? Koska mä ainakin tiesin ton...

      Poista
    2. vittu vastaat niinku tosi törkeesti..

      Poista
    3. Ano: tunnen henkilön n.8 vuoden takaa ja sillä ei ollu mitää pointtii kirjottaa tota? En mä törkeeati vastaa mun mielestä mut mä tiesin ton ja vela on puhunu mulle tosta niin paljon että jankkaamine kaikkel...

      Poista
  3. Voisitko tehä sen Päivöläpostauksen????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja ridaushistorian??? (: ^

      Poista
    2. Mieluummin PÄIVÖLÄST koska oon oottanu sitä koko tän blogin pitämisen ajan koska 'Veronica' lupaili sitä!!!!!!!!

      Poista
  4. Anonyymi: ridahistoriaa kirjoitteleb jo ja yritän väsää videon siihe vertailuks niin saattaa kestää:)
    Meltsen: no en oikeesti kaikkea ehi tekee

    VastaaPoista
  5. No mitä sun ny pitäis tehä? Kaikkee? Ja päivöläpostausta toivottiin aikasemmin KU ridahistoriaa!!!!!! Että ei kovin reilua..... :///

    VastaaPoista
  6. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista