sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Köpöttelyä Ellillä




Aamulla aloittelin kuvaamaan videopostausta, videopostaus lataa parhaillaan tubeen ja lisään tänne heti kun on ladannut :) Mentiin tallille ja mulla oli Elli jälleen, Veralla Yaffa, Niin epistä mulla pysyy sama poni ja Veralla vaihtuu koko ajan, Verakaan ei mun kanssa suostunut vaihtaa ): Menin sitten hoitelemaan Elliä ja tyttö oli kiltisti <3 Vapaana harjailin, en tajua miksi jotkuu väittää sitä niin äksyksi ja muutenkin sellasseks yrmyks :3 Oikeesti se on tosi hellyyttävä jos jaksaa tehdä tuttavuutta.



Me kaikki rakastetaan kameleita <3 ;D Ellillä ja mulla meni ny iha ookooostii :D  En oikeen jaksa selostella nyt mitään että kuvat saa nyt kertoa vähän enemmän kun sanat... :D Kuitenkin ei ollut mitään vaikutusta taaskaan kaulaan -.-







Ei me oikeen enää mitää erikoista noilla tunneilla tehä nytkin vaa posotettiin ravia ja käyntiä ja parikierrosta laukkaa -.- Tylsistyn noilla tunneilla, varsinkin nyt puniksen jälkeen noista ei saa mitään irti!
Mut onneks ny mennää ens viikol ilmansatulaa joten vähän hauskenpaa ja opettavaisempaa tuntia tiedossa. Saa nähdä tipunko nyt ensimmäisen kerran :D Jos ei lasketa säälittävää naistensatula tippumista.

   
Me kaikki rakastamme Ellin laukkaa


Ilmeet molemmil :) 









Jaa-a ratsastus fiilikset :D Tekohymyyh

                                              Videopostauksessa vähän enemmän sitten juttua :)
                                                                Plus punis postauksessa!


7 kommenttia:

  1. edelleenki.. ratsastus on ilmeilylaji ^_^

    VastaaPoista
  2. ää, koskakoha mä pääsen yaffal? <3 hyvii kuvii:)

    VastaaPoista
  3. miks et sit vaiha puniksee jos se on kerta hauskempi paikka ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mun mielest sanonu et se ois hauskempi... Primuksessa on paljon parempi kuitenki ku punikses, oon sen verra kiintyny heppoihin ja mul on siel tosi tärkeitä ystävii en missäään nimessä haluis vaihtaa :)

      Poista
  4. mä en ainakaa ite vaihtais puniksee, ku siel ei oo maneesii, ni tulis vähä kylmä..mut katotaa mitä ite blogin pitäjä on mieltä..

    VastaaPoista
  5. Mun mielest punis oli ahistava paikka..

    VastaaPoista