maanantai 18. maaliskuuta 2013

Video! +Kuulumiset!

Noniin nyt on tullut pistettyä ensimmäinen video blogiin ;) Tein eilen (sunnuntaina) Paulasta ja Verasta kun niillä oli tuo rästitunti niin videon! :D Siit tuli jotenkin niin surullinen? En tiedä mutta itse pidän paljon ja omasta mielestäni ihan onnistuin. Siitä tulikin aika pitkä :D 
Tässä linkki: Paina tästä niin pääset linkkiin :D 
Tosiaan Primuksessahan on sellane sääntö et vaan blogin pitäjät saa pistää videoita, siksi tuo on vain linkinsaanneille :) 


Lauantain postaukseen unohdin pistää kokonaan minun isän ottamia kuvia joten jos kukaan jaksaa katsella niin tässä olis: 





















Noh sunnuntaina olin siis kattomas niitten tuntii ja videon linkki ylempänä! :) Oli muuten kivaa. Harjailtiin Emmyä noin 45min ja mä selvitin sen pitkää häntää ku oli lettas takkuinen! :D Vähän kuvia nyt siitäkin päivästä: 










Tänään: Onkin ollut sitten vähän tylsähkömpi päivä :D Satutin käteni tänään liikassa ja kylmää siinä olen pidellyt ja käärin siteen ettei taittuisi.. Toivottavasti nyt ei hirveesti enää haittaa ku huomenna meen ehkä tallille kuvaa kaverin tuntii. Mutta kiva mä niin arvostan sellassiii ihmisii jotka sopii ja peruu toisen ihmisen vuoks vaik on tehy niitte etee vaik mitä. On se elämä reilua ku jotkuu vaa ajattelee jotain muuta... 


6 kommenttia:

  1. Nii.. Elämä ei oo aina parasta ja tiiän ton tunteen btw.. Ja mun rida on jotai nii kamalaa katottavaa :D oon tosi jäykkä siel ja ärsytti ku sain lucyn tunnille, mun ei toivotuin poni D: ja nolotti siel tunnil mun surkeus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mut kiva kuitenki et lähette mun kaa :)<3 Ja eipäs oo! :DD

      Poista
    2. Emmä niin kyl lupanu.. Ja se on kyl lagista :D

      Poista
  2. Vau, tosi ihana ja erittäin hyvin tehty!!!!!!

    VastaaPoista
  3. oon oikeest kattonu ton videon varmaa sata kertaa :3 se on nii hyvä! vaik oon iha sairaan lagine...

    VastaaPoista