keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Ilmoitus



Enpä oikeen yhtään tiiä enää haluunko pitää blogia. Mietin nää pari päivää...

Koska ei kukaan tätä lue koska mullla ei oo vielä hyvii ratsastusmahdollisuuksia. Kun saan vuokriksen tai paremmat mahdollisuudet niin varmaan teen uuden blogin ja muodostan sitten sinne jotain uutta. Tänne saatan enää vaan lisätä videoita tai jotain, en tiedä mietin sitä sitten. Ehkä kesällä tai joskus alotan bloggaamisen nyt ei siihen ole intoa, oli mutta kun luen noita muitten ne kirjottaa niin hyvin ja blogit on niin ihania! En vielä osaa luoda sellaista blogia mikä kiinnostaa muita. Ehkä joskus myöhemmin sitten....

19 kommenttia:

  1. Jatka kirjottamista :) mä luen tätä aina :D

    VastaaPoista
  2. Et varmana oo lopettamassa sanon minä ! On sul lukijoita jotka venaa sun postauksii :0 ja sä voit tehä muitaki postauksii ku vaa helpohkon liittyviä:) älä luovuta!!

    VastaaPoista
  3. hei nyt c'moon! sä et oo kirjottanu tätä ees kauaa ja 10 lukijaa on oikeestaa aika paljo! ja mä käyn lukemas tääl aina ku tulee uus postaus ja tääl on munmielestä tosi mielenkiintost tekstii ja niinku helposti luettavaa! ja sähän tuolla aikaisemassa postauksessa kerroit ettei oo välii montako lukijaa on, kunhan ne vähäiset ees lukee tätä.. ja sulla on just tarpeeks hyvät rida mahollisuudet täs vaihees..mua ainaki kiinnostais lukee tätä blogii viel kauan! mut jo ei intoo oo ni pidä vaikka tauko! kyl se mieli sitte tulee ku on ollu joku tosi kiva tunti tai ku oot saanu hoitsun ja se on ihana.. :) ei sun nyt kumminkaa jokapäivä tarvii tehä postausta :) voit vaikka pyytää lukijoita antaa palautetta ja kysyy et onks niil jotai postaus toiveita (kuten leiripostaus,ridahistoria,päivä tallilla,ridakamppeeni,miksi aloitin hevostelun...) voit mainostaa sun blogii jne..! meit lukijoit ei oo viel paljoo mut kyl niitä tulee! :)

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla et jotkut lukee mut enmä tiiä ei oo kuitenkaan sellast intoo ku aikasemmin, jotenki oon vaa lukenu näitä muita blogei kaikil on niin hienot nii... No mut mä harkitsen viel...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii, kuule, voin sanoo, et täs blogis on tosi hyvää tekstiä! Ja oon selaillu monii blogei, tää on yks parhaimmist mun mielestä:) Älä lopeta missää nimes! Tee just jotai galluppei ja kysele lukijoilta millasii postauksii ne haluu. Ja ei aina voi innostaa. Mut mieti sitä syytä et miks halusit alunperin alottaa bloggaamisen! Siit saat toivottavasti sen saman innostuksen ku sul oli alus:) Me tykätää tosi paljo sun postauksista!

      ps. mainosta blogii ni saat lisää lukijoita:)

      Poista
    2. Nii tää on just yks niist hyvist blogeist ku jaksat ain panostaa joka postaukseen

      Poista
  5. ---^ Niimp P&V on ihan oikees, älä lopeta!!
    Tee esim se Päivölä-postaus! ;;) <3

    VastaaPoista
  6. Älä lopeta. Tätä on niin ihana lukea. Sun blogissa onnkuitenki paljon enemmän lukijoita kun mun. Ja oikeesti älä lopeta !

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Kyl sulla näyttää olevan anonyymi lukijoita jotka ei haluu et lopetat bloggaamisen, mäkin oon yks niistä ja älä lopeta! Käyn tääl päivittäin kattoo onko tullu uus postaus ja tää kyl vähä masensi! Sul on hyvä blogi ja jatka ihmeessä sen pitämistä!

    VastaaPoista
  9. Älä lopeta!!!! sunhan piti tehä ridaushistoriasta ja päivölästäki ne postaukset!!!

    VastaaPoista
  10. älä lopeta! Tää on tosi hyvä blogi :) tee joskus vaik joku kysymyspostaus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos jatkaisin ja tekisin niin tuskin paljon kysymyksiä tulisi ://

      Poista
    2. oon aika varma et tulis paljo kysymyksii! :D älä oo tolla asenteella;) ku sul on paljo anonyymi lukijoit!

      Poista
  11. ÄLÄ LOPETAAAAA!!!!! Mä luen tätä blogia...

    VastaaPoista