perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pääsiäinen iski

Jaahas joskus kun kattelee jotain hienoja blogeja jossa on monta sataa lukijaa, rupee miettimään mitä erikoista ne oikeen kirjottaa vaikka samanlaisia tekstejä on. Kuitenkin oma tarkoitukseni blogin pitämisessä ei ole saada läjäpäistä kasaa lukijoita mutta onhan se kiva jos niitä on muutamia jotka oikeesti lukee nää :D Haluun vaan kirjottaa muistiin mitä teen, koska olen tosi laiska kirjoittamaan mitään ridapäiväkirjaa... :) Mutta kyllähän mä kirjoittelen tänne muutakin koska en haluu vaan hevospainoitteista blogia.

Kuitenkin pääsiäinen on nyt ja lomaa korostaa ilmansatulaa tunti! Hirveä ongelma on ollut saada kuvaajaa sinne! Oon kysyny tosi monelta mut kukaa ei kuulemma ehdi :( Nooh katsoo nyt saanko vielä jonkun, olis ees kiva kun jotkuu ois ehtiny hetkeks ni ainaki sais vähän sillee :D Mut siis onhan mulla kuvaaja mut siis enpä nyt tiedä saako se ikuistettua sellassia kuvia mitä mä haluun, sen tietyn tyylisiä :D Mutta hyvää pääsiäistä vaan kaikille ;)!

Googlen kuvahaku

Googlen kuvahaku


Ainiin, anteeksi kaikille oon yrittäny lataa sitä videopostausta tubeen mutta ehei! Lataaminen kestää 200min vähä yli ja mä en oo koskaa varannu tarpeeks aikaa ni en oo ny saannu sitä joten enpä tiiä onko enää intoakaan pistää :(
Käytiin kuitenkin eilen leffassa ja oli muuten hyvä leffa, lumoava kirous mentiin siis tennispalatsiin :D Hirveätä kun mä sanoin hesaan niin mun isoveli piti siitä hirveän saarnan että pitää sanoo stadi :DD eiköhän mennyt muuten jakelluun! ;) Koko viikko on ollut yhtä kiirettä silleen, piti lukea kokeisiin ja oon ollut hirveen väsynyt ja tallilla kävin kuvaamassa Juissin tuntii ja tälleen.. :/ Ja näitä postauksiakin pitäisi ennättää kirjoittaa! Mun esim piti kirjottaa lauantaista kun vietettiin koko päivä tallilla mutta enhän oo ehtiny kirjottaa joten ajattelin sitten vaan pistää tähän kuvia jota onnistuttiin nappaamaan :)














KOKOERO :DDDD



yes sir ;) 

OLLAAN ME MAHTAVIA <3 

Iha fiilareis toi heppaki :D 

ILMEET LETTAS ILMEET :D 

Ilme tälläkin kunnossa ;) <3 

9 kommenttia:

  1. Kauan oot ridannu? :)
    Jaja osaaks ristittää suitsii tai säätää jalkkareit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron tarkemmin ridahistorias, ja tottakai osaan! Siitä veran kommentistako näin päättelit? Tiiät kyl itekki.::)

      Poista
  2. awww! näille vikoille kuville nauroin :D retardit liikkeellä <3 mut noi riehumiskuvat on kivoi mut tnä sait varmaa parempii? :D ainaki luulis ku ne vähä riehaantu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ^^ Jeps, emt otin vähemmä ku otin videoo.

      Poista
    2. mä sain hyvää videoo kans jos mun sormii ja ja muit retu juttui ei oteta mukkaa :D

      Poista
  3. eeeei hemuli mun ilmeet XD eii oikeestikkuolen :DD ja oon hirvee ku tervehdin niinku natsit:( :pp

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. + lotta haluun, et poistat ton "natsi tervehdys" kuvan... :/ näytän kauheelta. :D

      Poista
  4. aika håt minä<3 xd oli kyl hauskaa :D

    VastaaPoista