maanantai 9. joulukuuta 2013

Ordinary love


Moikka! Lumi on ollut nyt maassa pari päivää, jes nyt se joulu voi tulla. Meillä onkin pikkujoulut huomenna koululla, meidän luokan väliset tosin. Tallillakin se talvi rupeaa näkymään! Käytiin kuvailemassa heppoja tarhassa kun oli niin nätti ilma. Lunta vähän pyrytti mutta kameran suojana toimi pipo! 




We can't fall any further

If we can't feel ordinary love

We cannot reach any higher

If we can't deal with ordinary love









Koulu on ruvennut luistamaan ihan hyvin ja elämä onkin nyt saannut tasaisen rytmin, mutta ei juuri silloin pitää tulla loma. No se tekeekin ihan hyvää!

Ei vitsi oon onnellinen mun kaverin puolesta! Muistatteko kun kesällä tänne kirjottelin Sulo-ponista ja se etti vuokraajaa. Ehotin mun kaverille sitä ja se koeratsasti sen sunnuntaina ja alotti vuokraamaan sitä. Tosi paljon onnea Tiiulle! Nyt varmaan sielläkin päin alan talleilemaan Tiiun kanssa jos se nyt vaan huolii mua, no ainakin toimin kuvaajana ja tälleen. Uskon että vielä tulee hauskaa ja meistäkin tulis paremmat kaverit. Meen nyt ylihuomenna (keskiviikkona) Tiiun mukaan tallille ja ajattelin kuvaa teille videopostauksen kun Tiiu ratsastelee ja ollaan siellä. Joten sitä odotellessa! Huomanna muuten sitten tulee taas joulukalenteri luukku!

Sulo on muuten mulle tosi tärkeä, toivottavasti tässä ohella pääsisin sen selkään taas!


5 kommenttia:

  1. Moi, jokohan minun banneri alkaa olemaan valmis vai vieläkö on kesken? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos sinulla on niin kiire bannerin kanssa suosittelen että alat kyselemään joltain muulta. Kiireistäni en ehdi nyt lähiaikoina. Anteeksi tälläinen turha odottaminen ja pettymys :/

      Poista