maanantai 16. joulukuuta 2013

Myday & 15 faktaa joulukalenterin luukku 15






5 faktaa itsestäni

*Nukun joskus istualteni, rupean siis vain istumaan unissani ja herään siihen kun happi ei kulje tai selkään särkee liikaa

*Mulla on tosi huono kuulo, pyydän liian usein ystäviäni toistamaan että mitä ne mulle sanoo.


*Rakastan kauhuleffoja enkä pelkää niitä yleensä, naureskelen ja yritän arvailla mitä seuraavaksi tapahtuu.

*Olen laiska koulussa, ainoat aineet johon panostan on terveystieto, biologia, maantieto ja kuvaamataito.


*Olen vainoharhainen, en pysty lähtemään kouluun kotoolta ilman että varmistan onko hana kiinni, ovi lukossa ja kaapit kiinni plus koiran ulottuvilta kaikki ruoat. Se on rasittavaa uskokaa tai älkää, myohastyn yleensä sen takia koulusta.

5 faktaa primuksesta

*Primuksessa on nykyään tosi hyvä tallihenki, tulemme toimeen kaikkien kanssa.

*Primuksessa ollaan jaettu hevoset senior ja junior hevosiin. Nykyään primuksella ruvetaan jo sekoittamaan hevosia, se on vain hyväksi!

*Primuksella oli ennen monta hoitajaa, niitä rupesi tulemaan liikaa ja kaikkia ei enään pystytty pitämään silmällä, tuli enemmän sääntöjä yms. Monet jopa varasivat vain hoitopäiviä muttei kuitenkaan noudattanut niitä. Nykyään primus pitää enään n. 20 hoitajaa. Tämän takia monet lopettavat primuksella koska vaaditaan että kolmesti viikossa pitää käydä. Jotkut kapinoivatkin vähän sääntöä vastaan mutta minusta se on vain hyväksi. 

*Primuksella pidetään myös yksityishevosia. Jotkut hoitajat taluttelevat niitä ja hoitavat. 

*Primuksella on myös kahvila. Tutummin tirli. Sieltä me nälkäiset tallitytöt ruokaa saadaan! 





5 faktaa luonteestani

*Olen huumorintajuinen, heitän läppää joka lauseeseen ja yritän aina keveentää huumorilla tunnelmaa. En kuitenkaan osaa äännellä hassusti pikemminkin ilmeilen ja puhun normaalisti. Kirjoittamallakin hyvin onnistuu. 

*Suutun todella helposti, olen äkkipikainen ja jos mulla on huonopäivä niin suututan kaikki kaverini koska en todellakaan ole kilteimmilläni silloin. 

*En itke helposti, ainakaan ystävieni nähden. Joskus vain spontaanisesti purskahdan itkuun vanhoja valokuvia katsellessa tai muistelemassa jotain. 

*Ilmaisen mielipiteeni aika kärkkäästi enkä varo mitä suustani sanon. Minun mielestäni maailmalle pitää jakaa omat mielipiteet oli ne sitten hyvät tai huonot. 

*Yritän aina ajatella positiivisesti. Itselläni on ollut vaikeita aikoja ja yleensä niistä yli olen päässyt vain ajattelemalla tuntemattomia ihmisiä että heillä on asiat paljon huonommin. Minulla se tehoaa.


5 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis! Ja toi myday oli kiva :)

    VastaaPoista
  2. Toi video missä hyppäät kallella niin sun esteistuna on parantunu tosi paljon ku vertaa vanhempiin postauksiin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinaatko Concordia vai tota video mikä on linkattuna tohon postaukseen :D Mutta jos meinaat concordilla hyppelyitä niin kiitos :) Kyllä sitä huomaa itsekin kehittyvänsä!

      Poista