keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Hyvää syyslomaa!



Syysloma alkoi nyt minullakin, onneksi. Minulla on ollut hirveä stressi kaikista kokeista ja niiden suorittamisesta että pieni irti otto ei tee pahaa. Mikä parasta syyslomassa tänä vuonna on että Elina tulee meille koko syyslomaksi! Eli huomenna saapuu Salotyttö tänne Espooseen ja paljon talleilua luvassa joka tietää postauksia ja (melkein kuin jo rituaali) videopostauksen! Liikutan siis Ennin heppaa Millaa syysloman ajan ja siitä vielä eteenpäin, plus menen Iinalla muutamia kertoja.

Minkälainen syysloma teillä on? Kuinka moni lähtee laivalle, talleilemaan, olemaan ystävien kanssa? Kommentoikaa alas ja samassa saa esittää postaustoiveita/muotoja ja minua myös kiinnostaisi tietää että kiinnostaako ketään lukea meidän pienestä kultapojusta Ludvigista. Siitä kun on jo kasvanut niin iso poika.. Kamala kun aika kuluu nopeasti!



2 kommenttia:

  1. Mistä oot ostanu sun tummansiniset ratsastushousut? Pitäis hankkia uudet ja nuo näyttää tosi kivoilta :) Ja mistä sä yleensä osta sun ratsastusvarusteita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanut ne Hööksistä! Menin kysymään myyjältä pitkävyötäröisiä ja kokopaikkasia housuja ja se toi mulle nää http://hevosetkahteenlajiin.blogspot.fi/2014/06/housujen-esittely.html , lopuksi valitsin ne sitten koska istui hyvin ja sai jalat näyttämään pitkiltä (näkökysymys-koulutuupparinsilmistä). Oon ite tykänny hirveesti varsinkin pitkästävyötärömallista, en usko kylläkään että samanlaisia enää löytyy mitä mulla on :( Ja tummansininen on myös sellanen väri joka sopii aika monen muun värin kanssa, esim se toi mulle yhet maastovärityksellä olevat josta en tykännyt.

      Ostan yleensä hööksistä mutta kyllä välillä pikkukamaa tarttuu ihan prismankin hyllyltä! ;)
      Toivottavasti löytyy kivat housut :)

      Poista