sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Pienen tauon jälkeen


On hyvä palata virkeänä blogimailmaan! Tosiaan pahoittelen pientä taukoa, mutta inspis tyssäs täysin. Mulla ei ollut mitään mistä kirjoittaa ja innostus laski sen myötä. Myös omia henkilökohtaisia syitä on ollut, joista en tahdo tänne kirjoittaa.
Nyt ehkä paremmalla postaustahdilla, voidaan käynnistetään maaliskuu ja toivottavasti ainakin olisi parempi tahti kuin viime vuoden puolella! 

Olen edelleen vailla ratsastettavaa. Kova haku mulla on koko ajan etsiä heppaa ja saattaa olla tulossa aika huomattaviakin muutoksia, mutta paljon on vielä selvittämättä asioita. Joten en tahdo turhaa innostua, vaan katselen asioita rauhassa. Toivottavasti blogi kuitenkin pysyisi hevostäytteisenä nämä kuukaudet ainakin kesään saakka.

Olen myös ahkerana etsinyt kesätöitä ja lähettänytkin jo varmaan yli kymmenen hakemusta. Tiedot pääsyistä tulee kuitenkin myöhemmin, joten toivottavasti edes yksi tärppäisi koska olen todellakin kesätyön tarpeessa! Leiriavustajaksikin olen hakenut ja muutaman paikan saannut, mutta peruin ne valitettavasti. Melkkilään kuitenkin saatan mennä jos ja kun saan aikaseksi paikasta kysyä, silloin kun nämä kesätyöt vähän aukeavat minulle. Oletteko te hakeneet kesätöitä ja mistä? 

Tiedättekö muuten millainen kuvausinto mulle on kasvanut, kun on alkanut olemaan valoisempia päiviä! Olen alkanut haaveilemaan kaikista huippu kameroistakin, hih ( never gonna happen ) En vaan malta odottaa upeita ratsastuskuvia, luonto ja koira kuvia, ylipäätänsä kaikesta mitä keksin kuvata! Voin kyllä sanoa että olen kamerastani jo kaiken kokeillut puhki. Aina parannan kerta kerralla, kunnes viimein, olen tullut siihen pisteeseen että kamerastani ei ole minulle enempää annettava. Sen takia ehkä mun pitäisi alkaa keskittyä luovuuteen enemmän ja käyttämään valoja jne hyödyksi. Siitä tulikin mieleen tämä ylipuhuttu mekko asia, joka on sini musta! En tätä olisi blogiin halunnut erikseen mainita koska tuntuu että kaikkialla näkee juttuja siitä, mutta heti valokuvaajana näin että valo heijastaa ja värittää erillailla. Hauskaa välillä nähdä mitä on vuosien aikana nähnyt ja kuinka pitkään mietin jokaista kuvaa ja muokkaan niitä tuntikausia. Kesäkuvia odotellessa, parhautta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti