torstai 12. maaliskuuta 2015

Ratsastusvideo ja yhteishaku!


                                                    (pahoitteluni että videosta jäi tuo toinen musiikki loppuun!)



Maisema näyttää vähän erille kuin tuossa videossa. Video on siis hiihtolomalta jonka vasta nytten sain aikaiseksi tehdä, vielä näin myöhään illalla. Hitsi, mun piti tehä kouluhommia mutta päädyin leipomaan ja katsomaan netflixistä sarjaa ja lopuksi koneelle kirjoittamaan blogiin, siinähän se päivä vierähtikin. Huomenna oon menossa Roosan kanssa Helsinkiin ja Roosalle yöksi. Ajattelin kuvaa teille mydayn, katsotaan miten kuvaaminen sujuu!
Tänään tehtiin yhteishaut! Apua, olin vitkutellu niitä tähän päivään mennen mutta päädyin kuitenkin samaan vaihtoehtoon joka mulla on ollut jo vuoden mielessä. Pieni muutos opiskeluuni tuli koska halusinkin kirjoittaa ylioppilaaksi, mutta tiesin etten lukiossa pärjäisi tälläisellä laiskuudella. Päätin kuitenkin panostaa ja päädyin vaihtoehtoon joka oli kaksoistutkinto. Opiskelen siis Lähihoitajaksi ja kirjoitan mahdollisesti jaksamiseni mukaan ylioppilaaksi. Olen tyytyväinen valintaani ja kaiken järjen mukaan pääsen kevyesti sisään opiskelemaan. Olen kuullut paljon huonoa kaksoistutkinnosta niin saa nähdä nyt miten käy. 

Onko kukaan muu nauttinut ihanasta aurinkoisesta keväästä? Olen ihan rakastunut säähän ja vietinkin koirien kanssa pitkää lenkkiä pari päivää sitten auringon paisteessa. Pojat nautti metsässä rämpimisestä ja minäkin, pitkään aikaan. Kunhan saan itseni ulos hinattua niin nautin kyllä täysin rinnoin lenkillä, mikä olisi sen parempaa kun nähdä omat koirat juoksentelevan vapaana metsässä ja itse nauttien musiikista ja auringosta, ihanaa. 

2 kommenttia: