perjantai 12. joulukuuta 2014

Hämmentynyt ja rauhallinen

Pääsin juuri koulusta ja tarkoituksena oli kuvata teille videopostaus tästä päivästä. Kuitenkaan kameraa en ottanut kouluun ja en tiedä ehdinkö tallilla. Aika menee tiukaksi ja pian olenkin jo juoksemassa bussiin vastaan Elinaa.

Eilinen viimeinen kisatreeni piti olla Tinolla koulua. Niin minulle ainakin luvattiin mutta kaskummaa huomasinkin illan loputtuani menneeni estetunnin Gandalfilla. Siitä lisää myöhemmin.


Vaikka en Tinolla ole mennyt kuin sen kerran, kaksi viikko sitten. Mua ei jännitä melkein yhtään. Toissapäivänä jännitys oli jo melko suuri nytten eilen illan tullen ei mitään eikä toistaiseksi vieläkään mitään. Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan.

Kisakamppeet pakattu, silti tuntuu että oon unohtanut jotain. Lähden vasta verkkaamaan 18.40 ja ollaan Elinan kanssa tallilla josku neljältä. Lisäksi pari kohtaa on vielä opettelematta radasta, hups. Vielä on aikaa opetella! Kumpa olisi ollut aikaa opetella ratsastamaan paremmin Tinoa..

Näihin tunnelmiin nytten kuittaan ja palataan illalla kisapostauksen parissa! :)
(Onko tyhmää että selitän näin yksityiskohtaisesti mun kisat, mulle tää on silleen iso juttu, ekat kisat niin ajattelin sitten kerrankin panostaa, ja onhan tässä teille jotain luettavaa sitten.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti