sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Täälläkin blogissa syysloman lopettelua



Kaikissa blogeissa on nytten postaukset ''syysloma ohi''. Saatiin rentoutua, lähdettiin laivalle kaikkea.. Mitä minä tein? En mitään. Mulla syysloma ei kyllä tuntunut missään oli tää sen verran lyhyt.

Mulla on hirvee stressi koulusta, oon niin jäljessä sairaslomani takia ja varmaan saan hylätyn fysiikasta ja kemiasta. Englantikin huh meillä on niin hirveä opettajakin saan joka päivä wilmaan merkintöjä miten en keskity. 



Toivottavasti koulustressi nyt helpottaisi. Päivä päivältä yritän edetä. Syysloma kuitenkaan ei mitenkään auttanut pikemminkin lisäsi stressiä. Toki lepäsin mutta en oikein saannut nukuttuakaan. Meillä kävi myös vieraita ja olen nyt 85 euroa rikkaampi ja nyt varmistui että otetaan perrassa vielä joku extratunti. En muusta puhukkaan kun perraperraperra.  Toivottavasti se saisi sitten ajatukset pois koulusta, enää 20 päivää!

Tämänkin postauksen kirjoitin tosi nopeasti ja kuvatkin vaan heitin hatusta.  Huomenna saatte Fellini postausta! 


6 kommenttia:

  1. Kuka sulle opettaa enkkuu?:D
    T: entinen ysi;)

    VastaaPoista
  2. Mulla vähän sama juttu ton koulun kanssa,m kauheeta streessamista ja kamala enkun opettaja :/

    passionforfachion.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun sulla on nuo uudet, hienot saappaat, niin ilmoittele jos oot luopumassa vanhoista. Voisin ostaa ne edullisesti :-)

      Poista