maanantai 7. lokakuuta 2013

♥perfect two♥





Tuossa video Hartsasta, siitä on jo aikaa kun tuon väsäsin.

Asiasta toiseen kuten varmaan huomasitte blogi teki taas ulkoasussa vaihdosta. Tykkään hirveästi uudesta bannerista mutta taustasta en oikein. Pitäisi keksiä vielä joku hyvä tausta. Mitä te tykkäätte bannerista?
Banneri paljastaakin jo mitä lauantaina tapahtu mutta siitä kirjoitan oikein ison postauksen koska niin iso juttu se mulle oli. Tässä voin kuitenkin jo mainita että olin eka junnuratsastaja joka Kamulla on mennyt. Kamuhan siis on sennuheppa. Enempää nyt en kerro mutta tosi ihanaa oli päästä oman kullansa selkään!


Postauksen tulo saattaa viivästyä koska teen Kamusta videon johon panostan. Lisäksi lähden huomenna sairaalaan ja oon pikkusella lomalla joten mulla sitten silloin viimeistään aikaa on kirjoittaa tänne! Malttakaas odottaa nätisti. Kommenttejakin sitten joskus olisi kiva saada mutta ehkä kunnon postauksiin kuin tälläisiin ilmotuksiin.

Käykääs muuten kurkkailemassa kaverini blogista tarinoita, itse olen tykästynyt ja luen niitä aina suosittelen!  http://behind-the-wings.blogspot.fi

Nyt untenmaille! Kiitos muuten kun on tullut kivasti lisää lukijoita! :) Tervetuloa lukemaan vaan kaikille!

4 kommenttia:

  1. Voi kiitos tosta mainoksesta :3 Ja kamu on kyl niin sulonen ja sul näytti menevän hyvin hartsalla
    ❤️:Susanna

    VastaaPoista
  2. sul meni toosi hyvi hartsal <3 + super kiva video!:)

    VastaaPoista
  3. Mikä ton Kamun oikee nimi on? (:

    VastaaPoista