keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Otsikko on jotain niin turhaa..




Pääsinkin jo eilen illalla kotiin. Oon kaks viikkoa sairaslomalla joten ainakin kirjoittaa tänne ehdin! Jos teillä on jotain asiaa niin mut tavottaa parhaiten http://ask.fm/vveronikaa18 oon ihan koukussa koko paikkaan!
Mua ällöttää noi hirveet sairaala asut ja sain vielä niin isot vaatteet! Sairaala ruoka hmm.. No siihen ottaen huomioon etten ollut syönyt koko päivänä mitään niin kyllä se maistui mutta hyi hirveää se oli. Kunnon valittajamummo minäkin olen :D Ajattelin tehdä kanssa loput linkitä blogisi jutut kun ne on päässyt vähän unholaan, hupsiis.. Kamu postausta myös odotellessa! 

Tärähtänyt :'(




Nyt kun lomalla joudun olemaan niin aika kovissa särkylääke houreissa oon, tahtoo nukkumaan!
Onneksi mulla on tulossa kavereita piristää mua kohta ja aku on aina kaverina 




Anteeksi muuten kuvien paska laatu, kännykällä otettu... Tallillekkin on tullut hirveä into! Nyt en pääsekkään pariin viikkoon hirveän kova ikävä tulee Kamua. Tää talli into lähti kun ollaan ruvettu tulemaan niin hyvin toimeen kaikkien kanssa, ja aikuisetkin jo juttelee meille ja saatiin Piritaltakin ihan kehuja lakasemisesta :D!
Viime sunnuntaina Tino paralla oli jäännyt sen juoma-automaatti päälle ja sen karsina oli tulvan vallassa. Parka pelkäsi niin hirveästi heinäveden lätinää ja sillä oli jano niin hassusti kurotteli sitten juomaan vaikka lätäkössä olikin. Kasteli minutkin sitten niskasta ihan litimäräksi. 


Nyt rupeankin mielipide postausta kirjoittelemaan. En halunnut näitä juttuja liittää siihen joten ihan erikseen nyt kirjoittelen ne. Äänestyksen tuloksina tuli siis primuksen säännöt saamanne pitää!
Oon rakastunut tähän biisiin, antakaa jokin idea mihin tätä voisi käyttää videoon siis..


6 kommenttia:

  1. huiii, saako kysyy mitä sulle on käyny vai oliko joku leikkaus tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli leikkaus :) Jos haluut kuulla lisää niin tuu kyselee facessa tänne en kaikkea kuitenkaan viitti jaella :(

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. kirjota postausta myös sahaamisesta ja muodosta ;)

    VastaaPoista