perjantai 20. syyskuuta 2013

Kännykän kuvien tyhjennys

Päättelin jakaa tänne muutamia otoksia mitä on tullut kännykällä napattua. Ei saa valittaa laadusta koska se on yksinkertaisesti ihan paska. 
Nää ei oo sitte mitään jären hienoja..
Kukaa vihaa koulua!

Pelattiin historian tunnilla a luokka vastaan v :D Ei päästy yhteisymmärrykseen kumpi voitti

Juulia ryöstöretkellä siskonsa lompakolla

Kuka arvaa mikä tämä on?! Arvatkaa kommenteilla ;) Alla oleva kuva paljastaa
vinkkiä.  Pistäkää kommenttina haluatteko kuulla tämän kuvan tarinan?

Ah!

Voi teitä :*

Siinä rakkaat ystäväni on luokkatoverini Roosa joka on jären viisas kaunokainen 

Pia ja Milla ;) Puspus ootte söpöi!

Hehkee kuva

Olin jätkien kaa ulkona, huhhuh se oli hirveetä koska olin ainoo tyttö ja
jätkii oli 7 ;)

Mailman söpöin tuitta :* Isovelikulta anto ton mulle koska
ite ei tarvinnu

Stadikalla kuvaamassa


Siinä nyt jokunen! ;) Huomenna muuten onkin sitten koko päivä tallilla koska on kaks tuntia! Saatte videokoosteen! Onko tää kännykän laatu kuvina tyydyttävä koska voisin tehdä mydayn kuvina? Mun ihana kamera siis meni juuri rikki joten ei oo kameraa jolla kuvata :( En yhtään tiiä miten teen videopostausten tai muitten kaa mutta onneks on keksitty ihania ystäviä jotka on lainannu mulle kameraansa!

Tällä hetkellä mulla on aika tylsää ja kuuntelen vaan musiikki ja kohta alan varmaan pelaa jotain mutta tulkaapas kyselee askissa jotain multa koska nyt on aikaa ja lupaan vastata! http://ask.fm/vveronikaa18



6 kommenttia:

  1. SULLA ON IHANA BLOGI !!!!:)
    miten oot saanu muokattuu siitä tälläsen ?
    Oon ite yrittäny vaikka mitä enkä osaa muokata siitä sellasta ku haluun...
    Ootko tehny ite ton bannerin ?
    Jos oot ni tekisitkö mulle ?
    Oot taitava ridaaja oon kattonu sun videoit :)!
    Täs blogis ei mun mielestä tartte muuttaa mitää !
    Jäin seuraamaan !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista ja tervetuloa lukemaan :)! Oon ite tehnyt blogin ulkoasun voin tehdä sullekkin sanot vaan mitä kuvia haluut et käytetään ja värit ja tyyli :)

      Poista
    2. noo aattelin, vaaleanpunaista tai beessiä, varmaanki beessi ois kiva :)
      Jaa banerin koko vois olla sama ku sulla, ja samantapanenki..tee ihan semmonen ku haluut, ja sit sen mukaa muokkaan vaikka mun blogia...miten saan lähetettyy sulle ne kuvat ?? facebookissa vai häh ? :)saan uusia kuvia ens viikolla et sit ku tiiän mihi lähetän ne, vaikka sun hotmailii ? et kerro se ni lähetän kuvat vaikka sulle siitä :)miten saat ton ulkoasun tälläseks et sulla on valkonen tausta kaikilla kirjotuksilla ja info jutuilla, ku en ite osaa laittaa sitä tälläseks :)?

      Poista
    3. ainii mun blogi osote on www.minttujaponi.blogspot.com :)

      Poista
  2. Häpeän tota kuvaa mis oon Akulin kaa D: Oon liian seksikäs sun blogiis hei :-*

    VastaaPoista
  3. Hei apuaa, kiitti vaa :D ja siis mikäköhän se sotasuunnitelma on? ;) aik jännältä näyttää xd

    VastaaPoista