lauantai 23. helmikuuta 2013

Harjoittelua...

Totesin tuossa itsekin olen aika surkea tän blogin kanssa, en ymmärrä mistään mitään ja sekaisin olen..
Nimikin oli tosi vaikea päätös ja en tiedä onko sama nimi sitten myöhemmin... Se on vähän ''hassu'' ja ei kerro paljoa näin alkukäteen mutta kerron myöhemmin siitä lisää!
Hevosista kuitenkin blogi kertoo..
Odottelen tässä että joku voisi vähän ohjastaa tämän käyttöä..

Teen myöhemmin heppojen esittelyn mitä primustallilla majailee. Pistin pari kuvaa jo kun en halua tehdä missään vaiheessa kuvatonta postausta. Ehkä tämä bloggaaminen alkaa sujua jossain vaiheessa:)!
Ruuna Lukas
Jardinero tutummin vain Hartsa(:
Tallillamme on 40 hevosta. Niitä tulee ja menee! Juuri vähän aikaa sitten lähti suloinen Pegija -Peggy- Poni pois takaisin latviaan. Tilalle tuli Fauna josta kuvia myöhemmin. Fauna on tosin vielä kokeiltavana mutta todennäköisemmin jää. Ratsastan lauantaisin, jumitan vielä poniryhmässä koska ei hevosrymiä ollut sopivia mihin olisin päässyt.. Meinaan vain että olen 175cm pitkä ja primuksen ponit on pieniä minulle. Menin toissaviikolla Lucyllä joka on yksi pienimmistä minun tietääkseni... Aloitan hoitamaan jotain heppaa sitten kun olen suorittanut hoitomerkin. Minusta tuo perushoitomerkin suorittaminen on jotain niin turhaa koska ''näytössä'' pitää osata varustaa hevonen joka on ihan perushommaa! Kuka ratsastaja ei osaisi varustaa hevosta? (; Mutta hoitoheppa on työnalla. Tää postaus oli tälläistä pientä ja oon hirveen innostunut tästä ja yritän sitoutua tähän ja lukiat&kommentit on aina tervetulleita:) Mutta ehkä vähän myöhemmin kun tajuankin näistä jutuista.

Kokoero ei tosin tässä hirveän hyvin näy!  -Lucy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti