lauantai 22. maaliskuuta 2014

Palailua bloggauksen pariin osa 2: Viime viikon talleilu

Perjantaina

Olin katsomassa ja kuvaamassa Troijan kisoja. Oli melko hauska päivä vietettiin aikaa yhdessä ja kuvasin teille videopostauksenkin. Katsotaan saanko sitä nyt tehtyä, olen vähän laiskistunut nytten :P 

Lauantaina
Tunti oli aivan kamala jälleen. Lilly ja minä ei olla mikään huippu tiimi. Tunnilla tehtiin avoja ja muistan koko tunnista vaan surkean fiiliksen kun Lilly juoksi alta. Ainoa missä meni hyvin oli laukka. No sentään pientä onnistumista. Lilly on kyllä opettavainen hevonen mutta ei vielä oikein mun mukuun. En tajua miten sen saa pysäytettyä! Pitäisi oikeasti kirjoitella nämä postaukset heti kun tulen kotiin koska en rehellisesti sanottuna enää muista mitä tunnilla tehtiin! Joten saatte nyt tyytyä tälläiseen surkeaan selostukseen että oli kamala tunti. 



En muista millon tää kuva on otettu mutta me maneesissa kökkiät

Sunnuntaina

Mulla oli aamulla riparitapaaminen auroran kappelilla joten kävelin kaupan kautta tallille ja olinkin sitten siellä jo ajoissa ja pääsin kotiinkin lähtemään vähän aikasemmin. Kuvailin teille taas videopostausta mutta sitä en varmaan julkaise. Sunnuntaina kuitenkin kuvailin Aussia kun se liikutti Bellistä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti