keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Mitä minulle kuuluuu



Joskus elämä hymyilee joskus ei. Perun kyllä täysin nuo aikasemmin kirjoittamani sanat. Mutta kuitenkin pari kuvaa nyt tähän

Säätöä bilsan tunnilla, uudet hairstylet 

Dataus
Olin ostelemassa vaatteita ja pukkarissa oli semi tylsää 


Tälläistä tarttui kaupasta, Viininpunaiset farkut, rintaliivit joissa oli muuten super upea selkämys joten piti ostaa, musta neule, t-paita jossa tuollaista kuviointia ja toppi joka oli tosi kivan värinen ja sopi musta hyvin mulle. 
Uudet ridasukat, tuli niin tarpeeseen! 

nuttura

Sain englannin kokeesta 7+ happy me! Koska kutosii krhm... 

Perus selfie vaan :)
Itseasiassa tämä oli aika turhanpäiväinen postaus, en vain halua että jää ihan kokonaan postailematta. Mitään erikoista ei mulle kuulu mutta tallilla on taas tapahtunut kaikkea kivaa. Viime viikon lauantaina oli erittäin kiva päivä ja oltiin porukalla tallilla. Eilen taas mulla oli koulua kaheksasta kolmeen. Kaheksalta oli kaks tuntia liikuntaa, oli niin masentava tunti tehtiin kaikkea sellaista mihin mä en melkein voinut silleen osallistua koska oon liian pitkä ja iso. Sitten loppu päivä meni siinä ja siinä ja oli pahaa ruokaa joten pärjäilin sitten pullalla ja palalla kurkkua koko päivän, koska koulusta lähdin suoraan tallille Johannan ja Aussin kanssa. Tallilla sitten auteltiin pieniä ja oli ihan kivaa.

En tiedä mitä tänne blogiin viitsin kirjoittaa. Osaan purkaa kirjoittamalla paremmin tunteitani ja on helpompi puhua. Kirjoittaessa mulla on aikaa valita tietyt sanat ja saan käyttää aikaa, eikä tuu sellasta paniikkia. Noh, pienin sanoin päivä ei sitten enää mennytkään putkeen, mutta tajusin että edessäni on monta vahvaa ja ihanaa ihmistä. Tiistailta halusinkin vaan kiittää sitä yhtä ihmistä joka helpotti sitten mun päivääni. 

Kuitenkin siis tosi sekalaisesti kirjoittelen ajatukset vaan katkeilee, pahoitteluni toivottavasti saatte vähän ees selvää! Mut linkkaan pari biisiä tähän. Kannattaa kuunnella :) Palaillaan taas seuraavaksi estepostauksen parissa! 




2 kommenttia:

  1. Kiva postaus ! Käy kurkkaamassa mun uusi blogi kohtikorkeuttajasenylii.blogspot.fi:)♥

    VastaaPoista