maanantai 26. toukokuuta 2014

Päivitystä


Moikka! Anteeks hirveesti etten oo nyt ehtinyt kirjoittelemaan melkein yhtään. Mulla oli puniksessa tet-viikko joten se väsytti aika paljon ja on ollut niin hyvät ilmat niin olen ollut paljon ulkona.
Olen nyt ratsastellut pariin kertaan ja olen mennyt Leolla ja Eetulla joista postausta myöhemmin. Vietin myös syntymäpäiviäni tuossa päiviä sitten ja oli myös Kamun ja minun vuosipäivä. Kohta kun kesäloma alkaa toivottavasti löytyy myös säännöllinen postausrytmi.

uittamassa
yökoulussa
Toteutan myös mielelläni nytten ajan kanssa toivepostauksia! Pistän vaikka jossain vaiheessa tuohon sivulle äänestyksen jossa voi äänestää. Mulla on muuten tulossa taas superkivaa tapahtumaa ensiviikolla! Siitä varmasti luvassa ainakin videopostausta ja paljon kuvia, koska hevostäytteinen viikko! Annan pienen vinkin:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti