maanantai 15. heinäkuuta 2013

Leiripäivä 17.6 pykälämäen hevostila









Aamun tunneista mulla ei oo ainuttakaan kuvaa! Eikä videota se on tooosi harmi koska menin Nadalla. Joo eli kun ei laiska liikkunu (kalle) mun avuilla niin pistettiin sitten yks tallin kuumimmista hepoista! Olin vaan nähnyt kun edellisellä koulutunnilla kaverini Ella oli siis mennyt samalla tunnilla kun mä ja mennyt Nadalla. Mä yritän nostaa laukkaa mutta yhtäkkii ne tulee mun sivusta täyttä häkää jäi vaan tuulenpuuska :D Reippain ja rauhallisin mielin vaan selkään. Kröhm tosin ei ees tamma nätisti käynnissä osannut rauhallisesti mennä vaan heti lähti kipittelemään ja hätiköimään. En tosiaan enää muista mitä tunneilla tehtiin joten vähän hatusta nää jotkut jutut mut hepat muistan. Ravissa no piti olla niin laiska laiskaa keveennystä laiska, laiska, laiska ja laiska. Nada oli toosi kiva kun sai rauhalliseksi ja löys sen laiskan keveennyksen ja hyvän liikkumisen kuitenki. Nada meni kylläkin koko ajan luotilinjassa ja oli vähän vaikeampi jopa ratsastaa jos ei ollut pyöreänä. Aika herkkä hevonen mun mielestä Nada oli mutta tosi ihana ja sen laukka, ai että! Laukka oli niin ihanaa vaikka mentiinkin lujaa mutta kun sai kivan rauhalliseksi ja tasaiseksi menoksi niin oli kyllä ihan täykky! Ihastuin täysin! Olisin halunnut mennä vielä seuraavia tunteja mutta en päässyt :/ Poni oli kuitenkin ihana koko tunnin, ja säkäähän tältä löyty varmaan n.160?



NADA Näin nätisti se meni kaikilla nää kaks kuvaa esimerkkinä :) Ei ollut muita kuvia ja nää on leiriläisen ottamia! 

Tästä näkee jo paljon, oi että kun se oli niin ihana! Vauhdikkuuden huomaa ;3




Lady hoitohevoseni

Hehehehehehehkeenä

Tuntien jälkeen meillä oli hoitsuhetket ja taivuteltiin ponien harjoja, tein Ladylle ihan perus taivutusletit ja söherryksen häntään. Sen jälkeen mentiin ajaa shettiksiä, me ajettiin Rogun ja Ellan kanssa Santtua. No mitäs mä siitä kertoisin muuta kun hauskaa oli :D






Koiriahan me rapsuteltiin koookoo ajan :) Ne oli niin lutusia :3 

Illan tunnille Rogu sai Ladyn joten jätettiin letit. Lady söpöili ihanasti karsinassa ja sävy sävyyn murusel oli varusteet :*



Rogun tunnin jälkeen mulla ja Ellalla oli taas tunti ja mulle oli mun iloks pistetty nyt vähä isompi heppa ja se oli Ramona! Hyvin mielin tunnille ja vielä kun oli esteitä! Tosin päästiin selkään alkukäynteijä mentiin jo tuntumalla mutta sitten rupes satamaan ihan kaatamalla keskeltä kenttää lähti vana lyhyensivun loppuun. Oltiin ihan litimärköjä!


Kaatosade! Näkyy vähän vesivanaa tuolla oikeassa reunassa.

Poni ja ratsastaja iha märkiä :D Takki vaihto kivasti värii ja voi ramppaa :*


 Tunnilla meni kuitenkin hyvin, tosin ainakun ylitettiin se iso vesilätäkkö rukoilin henkeni ja vaatteitteni edestä etten tippuisi siihen :'D Siitä ois tullu nii kaunista jälkeä! Hyppättiin tunnilla n.60 pystyä ja itseasiassa en oikein muista mitä muuta tehtiin hypittiin kuitenkin ja Ramona oli tosi ihana vaikka aika laiska piti ponia pistää eteenpäi että esteiden yli mentiin, ekasta 60 tulikin pudotus mutta korjattiin seuraavalle ja mentiin puhtaasti.

Haha me oltiin leirillä kunnon karkkihiiriä koska aina kun tuli aikaa mentiin mökkiin ja syötiin mitä mökistä löytyi jaatiin aika lailla kaikki jotan :D Oli hauska kerätä lähtöpäivänä kaikkia roskia poies, varmaan limua meni meille yhteensä n. 10 litraa :D Ihan kevyesti menikin, oltais enemmänki voitu muttei ollut rahaa. Ja noita sipsejä niitä löyty joka paikasta :'D






Tässä vielä video 17. päivästä ;) Onko nää tylsiä? Oon yrittäny jokasesta videosta pistää pätkii järjestyksessä! Mutta pistäkää hd ja toi viimene pätkä on aika pikseli mössöö en tiiä miks! Mut ei saatu videota mun kameralle tosta onnistuneesta 60. Joudun näillä omilla matskuilla tekee näitä koska kaverini hävitti kaikki videot ja kuvat eikä niitä oo harmittaa koska siinä meni monet mun jutut ja mun leirikisat. 




9 kommenttia:

  1. joo videot on kivoi :3 ja kiva ku panostat jokasee postauksee :) ja aijoksä siis tehä koko leiristä yhtä videoo? ja dääm ku sun leirikisat ei tallentunu :(

    -vera

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva :) Joo aijon tekstissä lukee ainakin mun mielestä ja videoissa

      Poista
  2. Oii hyvii kuvii Nadasta! :) mäkin olin leirillä tänä kesänä pykiksessä ja mun mielestä omistaja sanoi ettei Myssesta saa julkaista minkäännäköistä kuvaa täällä internetin ihmeellisessä maailmassa..? :o voin toki olla väärässäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meille ei tuota kyllä kerrottu otin tarkasti kuvaus ohjeet mieleeni mutta ehkä säännöt muuttuivat sitten? :) Ja kiitos en kyllä itse ottanut vaan leiriläinen Juulia otti ne!

      Poista
  3. Millanen paikka tää pykälämäki on ? Kun ite oisin kiinnostunu, mut en löydä nettisivui yms. :D SOri ku kommentoin näin vanhaa postauksee .. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirjotat vaa googlee pykälämäen hevostila nii tulee ekana :) Ja on, paras paikka <3 Ite meen tänä vuonna kolmoselle :)

      Poista
  4. Noita "ohjastuskuvia" ois kiva nähä lisääkin...

    VastaaPoista