lauantai 30. toukokuuta 2015

Hyvää kesää!


Moikka! Nyt alkoi kesäloma, uskomatonta. Pääsin tänään peruskoulusta, yhdeksän vuoden oppivelvollisuus on nyt ohitse. Pääsin koulusta ihan kohtalaisella todistuksella ja tästä on hyvä jatkaa ammattiopistoon. Saadaan varmistukset kouluista parin viikon kuluttua enkä juuri ollenkaan jännitä koska olen 99% varma että pääsen haluamaani kouluun. Joten nyt voin vihdoin rentoutua raskaan kevään jälkeen ja nauttia kesästä täysillä.
Kuten varmaan olette huomanneet blogi on ollut tosi hiljainen koko kevään osa syynä mun ratsastuksen lopettaminen primuksella. Tähän on tulossa nyt muutos koska mulla on hevostäytteinen kesä ja tämä blogi painottuukin enemmän hevosiin. Siispä luvassa paljon postauksia koska olen päässyt leiriavustajaksi Veikkolan tallille!

Viime vuonna Melkkilän tallilla leiriavustajana
Voi kun voisin nyt ajankuluksi päivitellä teille tapahtumia huhtikuulta ja toukokuulta mutta niitä ei löydy, muutama hassu kuva Elinalta ja se siitä. Nimittäin nyt olen täysin toimettomana kun olen kipeä ja en lähtenyt ulos juhlimaan ysien loppumista että olisin mahdollisimman hyvässä kunnossa töissä. ( ahkera työläinen ;) ) 
Mun pitää kyllä vielä tallilta varmistaa että nettiin saa julkaista materiaalia ja olisi muuten tosi harmi jos ei saa.
Kuitenkin palaillaan kesäpostauksien parissa! <3

Mun yks vuotias vauva <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti